torsdag 25 juni 2009

OOOOOOSSIIIIIAAAN, förgrymmade unge!

"Hugeda mig sånt barn han var, ej värre tänkas kan, och Ossian var det namn han bar, ja Ossian hette han...!"

Mina nycklar och plånbok var spårlöst borta i morse. Juag vet att jag hade dom i en ICA påse på köksbordet. Andy tog ut sopori morse så var riktigt oroliga att dom hamnat där. Jag har vänt upp och ner på hela lägenheten, och skulle precis ringa nynäs bostäder om nyckel till soptunnorna när Oliver bajsar. Tänker att jag byter på honom innan jag ringer, och tur var det! För Ossian den vilde hade tryckt ner ica påsen med nycklar och plånbok i blöjhinken där vi slänger använda blöjor....

2 kommentarer:

mamma sa...

Han trodde det väl var en skräp påse och ville väl bara städa efter sina föräldrar :o)

Anna sa...

säger precis som din mamma.. han tänkte väl vara duktig och städa :)

min unge hade gömt min plånbok i min säng en dag förra veckan när vi hade väldigt bråttom och skulle iväg.. hehe