söndag 1 mars 2009

Någon som vill sälja en enkelsäng??

Hej på er,
Här hemma har det varit en "grin-helg". Ossian håller på att få FEM tänder samtidigt, och ni kan ju bara föreställa er hur förjävligt det måste kännas. Han har haft feber av och till under helgen så vi fick ställa in middagen med familjen Magnusson i lördags - mycket tråkigt, men börjar bli van nu - tycker alltid det ställs in fram och tillbaka sen man fick barn.


Oliver är helt otrolig, vänder sig nästan helt från rygg till mage och tillbaka nu, bara axeln som stoppar honom. Tror Ossian var runt 3 månader när han lärde sig det...

Vi efterlyser en enkelsäng med - någon som har en över som vi kan få köpa för en billig peng?

Imorgon börjar Ossian på förskolan, känns roligt. Hoppas bara tandvärken är lite bättre så han kan njuta av dagen.

Husse ska operera sin tå i morgon, har gått med en ordentlig infektion i över ett år nu - så det är på tiden! Jag hoppas i smyg på att han blir sjukskriven denna vecka så han kan ha hand om Oliver medans jag är på förskolan med Ossian.

Kvällens suddiga bilder på mamman och oliver;






och knäppungen i bilen;





Vill bara skicka ett litet tack till min fina make med, tack för att du är så underbar och lagade en fantastisk middag ikväll. Tack för de tända ljusen och den mysiga stämningen. Jag är så glad att jag har dig!

Okej, slut babblat för den här gången, och dags att amma för femtioelfte gången idag...






0 kommentarer: