tisdag 10 mars 2009

Jag är klantig och påhittig...

Hade sönder pojkarnas bokhylla när jag skulle flytta den - men lyckades rädda överdelen och gjorde om den till en leksakshylla, och det blev ju faktiskt mycket bättre för nu kan ju Ossian själv hämta sina saker utan att dom trillar ner i hans huvud.




Idag skulle moster och plastmorbror kommit men Ossian spydde under eftermiddagen, bara en gång dock och han verkar pigg så det var som tur var ingen magsjuka! Det går magsjuka på dagis nu nämligen... Han kanske bara hade ätit för mycket eller något *hoppas*


Det går super bra för Ossian på dagis, han verkar trivas som bara den! Springer in med ett stort leende på läpparna varje morgon, och har tydligen inte gråtit en enda gång när han varit där. I morgon ska han sova middag där för första gången, får vi se hur det kommer att gå..


Jag som hade tänkt skriva ett jätte långt inlägg men det sätter Husse stopp för, han vill gå och lägga sig och vill att jag tar Oliver från honom...


Jahopp, ska bara ladda upp bilderna jag just tog på pojkarnas rum, vi har tagit bort Ossians spjälsäng eftersom han är livrädd för den efter våra tappra försök med 5 minuters metoden och han skrek så mycket så han kräktes! Efter den gången får han panik bara man sätter honom i den, stackars krake..


Har jag föresten berättat om hur familjen cananan sover nu förtiden? Alla fyra i dubbelsängen, finns det hjärterum så finns det stjärterum! <3


I MORGON ÄR DET STOR PREMIÄR AV NÅGOT SPECIELLT HÄR PÅ MIN BLOGG, JAG TÄNKER INTE AVSLÖJA VAD UTAN DET FÅR NI SE I MORGON!!

PUSS PÅ ER SOM LÄSER!!


1 kommentarer:

Anna sa...

åhh vad fint rum pojkarna har :)