tisdag 17 mars 2009

Biten :-(

Har precis vart och hämtat Ossian på dagis, idag var första dagen han var där hela dagen (6h). Det hade gått jätte bra som vanligt, han hämtar fröknarna om han vill något. Han hade blivit biten idag av en annan pojke i hans ålder och såklart blivit jätte ledsen, men han fick inget märke som tur var.
Han sprang fram till mig när jag kom för att hämta honom och gav mig en jätte stor kram, gissa om jag blev glad då? Såklart att det är skönt att det alltid går så bra att lämna bort honom, men det är himla mysigt när man märker att han saknar mig ibland också :)

Husse är super sjuk nu, när vi andra börjar bli bättre. Det går bara runt och runt.
Imorgon är Ossian ledig från dagis för min pappa kommer hit och äter lunch. Dom har ännu inte träffat Oliver.

Idag har jag varit riktigt huslig... Städat, tvättat OCH bakat äppelkaka :-)
Nu ska jag busa med mina knoddar!

0 kommentarer: