söndag 3 oktober 2010

Vilken sjudundrans baksmälla

Jag hade en mycket rolig kväll igår då vi firade mammas 50årsdag.

Kanongod mat, trevligt sällskap, fin lokal och mycket(!) att dricka.
Jag brukar ju inte supa till speciellt ofta, händer väl sisådär en gång om året. Igår fick Andy vara barnansvarig och chaufför. Lite trist bara att Ossian fick hög feber på kvällen så vi åkte hem före midnatt. Fast det kanske var lika bra, för då var jag redan ordentligt pruttfull och idag har jag kräkts halva dagen :-(
Jag och Johan
Min kusin Joel tillsammans med Oliver
En glad Ossian innan feber slog till
Födelsedags-mormor med Oliver
Det finns fler bilder på fejjan...
Ossian är hemma hos mormor och morfar Uffe nu. Dom kom hit tidigare och hämtade honom då dom är lediga i morgon, så slipper vi vabba. Så snällt! Dom skulle eventuellt ut i skogen och plocka de sista svamparna, det kommer min skogsmulle gilla.

Vi hann med en vända till Nacka idag också. Behövde hämta ut vagnen som varit på service. Stannade på Skopunkten på vägen hem, barnen behövde nya skor. Varsitt par sånna här varmfodrade sneakers blev det, och så fick vi ett par gummistövlar på köpet - mycket bra.


Stora fötter har killarna med, Oliver 24 och Ossian 28!

0 kommentarer: