lördag 23 oktober 2010

Härliga lördag!

Ossian och jag har precis vinkat av lillebror som åkte till Ingarö. Han var så stolt när han packade sin väska, gång på gång sa han "Bara Mini, inte Ossian". Det är speciellt att få egentid med mormor och morfar Uffe!

Ossian verkar också njuta av lugnet, han ligger i soffan och tittar på Pippi Långstrump och äter en riskaka :-)
Jag ska passa på att plocka lite här hemma, sen ska vi iväg på backluckeloppis, tandläkarbesök för Ossian och därefter är det dags för bowling och myskväll!

Jag känner mig faktiskt lite gladare idag, förmodligen för att jag har något att se fram emot. Nästa helg blir också rolig - då är det höstmarknad i Nynäs och självklart har jag ett Pumpalot-stånd. Och helgen efter det är det syfestival i Älvsjömässan, längtar! Det är viktigt att ha roliga saker att se fram emot när man är låg, det får en att orka kämpa på de jobbiga dagarna.

0 kommentarer: