tisdag 5 oktober 2010

Hahaha!

Haha, kom att tänka på en rolig sak när jag satt och spanade in årets utställarlista till Underbara Barn, min blick stannar på "Amningshjälpen" och så börjar jag småflina för mig själv.
Kommer såväl ihåg när jag och Husse besökte Underbara Barn första gången. Jag var höggravid med Ossian och med oss hade vi även en förväntansfull blivande mormor.

Det fanns ett stort tält där det stod "Amning". Perfekt tänkte Husse och knatade in där. Tänkte att det alltid är bra att hämta info om något så viktigt som just amning, men han kom ut lika fort som han gått in - för synen av en hel skop med nakna bröst och ammande mammor var inte riktigt vad han förväntat sig. Han trodde ju det var någon form av informationstält om amning. Han tyckte det var lite pinsamt och vi skrattade gott åt det. Lite extra roligt blir det förstås när man som vi vet att Andy är en riktig tuttoman :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha

mässan är underbar
ska dit på söndag blir 4 året i rad

/m

Johannah sa...

Då kanske du ser mig och Oliver, vi ska oxå dit på söndag. Orättvist att du säkert känner igen mig men inte tvärtom!!

Anonym sa...

lovar att hälsa om jag ser dig!

/m