måndag 18 oktober 2010

Vikten och jag

Har fått några frågor från er läsare om hur det går med min viktnedgång. Viktmätaren högst upp i bloggen hålls uppdaterad även om det mest står stilla. Jag äter bara vanlig mat nu, har lyckats hålla de 13kg som jag tappat men går heller inte ner mer. Det är ganska mycket som händer i mitt liv just nu, jag har snuddat vid det förrut men känner mig ännu inte redo att offentligt berätta om vad som sker. Att ta tag i de sista 6,5kg för att nå min målvikt ligger inte i fokus just nu men jag är ändå väldigt nöjd att jag inte gått upp minsta gram sen jag slutade med soppdieten, utan istället minskat ytterligare lite.

Jag tänker dock tappa resterande övervikt, men just nu ligger jag i lä.

Sagt av Ossian
"Jag tycker inte om mörkret, jag älskar bara min mamma och daddy"

Sagt av Oliver mest hela tiden
Näe!! (Trotsmonster)

Just nu längtar jag väldigt mycket efter helgen, vi ska ha en riktig lyxhelg. Oliver ska få åka på minisemester till Ingarö och bli ompysslad av mormor och morfar Uffe. Han kommer garanterat att stormtrivas!
Husse, jag och Ossian ska gå och bowla, äta thai och bara vara. SEMESTER ATT BARA HA ETT BARN JU!

1 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Bra jobbat! Måste säga att jag är imponerad! Vet själv hur svårt det är att stå stilla i vikten. :o)