måndag 23 november 2009

Oturs förföljd...

Nu ringde min symaskinshandlare och berättade att min maskin kommer dröja minst två veckor till. Och det är tydligen jag själv som haft sönder den, så det blir till att hosta upp 500kr för reperationen av min nya maskin som knappt är 1mån gammal. Jippi!
Har en hel hög med saker jag behöver sy, men nu verkar det inte hinnas med förränn i Januari då vi åker till England över jul och nyår. Får ångest inför kunderna som sitter och väntar, blir ledsen då jag längtar så efter att sy och blir lite smått stressad av att se den där högen varje dag.. Ska nog gömma den i garderoben.

Någon som vet om man kan hyra symaskin?!

2 kommentarer:

Emma sa...

Eftersom jag inte kan ett skit vet ja inte om det är nåt o ha...men det var de enda jag hittade iaf...


http://www.hyrahyra.se/annons/bernina_symaskin-2049

Anna sa...

För min del går det bra att vänta.. bara du håller på tyget så jag får den som jag vill ha ;)

Vet att det blev i fel blogg.. menmen.. ;)