torsdag 19 november 2009

Börjar bli lite orolig...

Jag har aldrig haft svårt att få jobb och har aldrig varit arbetslös på riktigt. Nu börjar jag faktiskt oroa mig för hurvida jag kommer att kunna hitta ett jobb tills i Januari eller ej. Det syns ganska tydligt på arbetsförmedlingens hemsida att det inte är lika många lediga jobb nu som sist jag var ute i jobbdjungeln. Och de jobb som finns är till stor del säljjobb. Jag varken vill eller kan sälja. Speciellt inte i sånna där mobiltelefonsbås i köpcetrum eller i din lokala ICA affär. Fy vad förödmjukande att ropa in massa ovilliga människor och lura på dom nya telefoner...Om jag snart inte får napp från de andra jobben jag sökt får jag nog bita i det sura äpplet och söka säljjobb med. Får ont i magen bara jag tänker på det.

0 kommentarer: