torsdag 12 november 2009

Nääääää!

Ossian är så söt, han har börjat förstå när man säger något tokigt till honom som inte riktigt stämmer, då tittar han på en, ler och säger "nääää!". Låter så himla sött!
Han muttrade något när vi var på väg hem, och jag upprepade det jag trodde han sa:
"Är handen ledsen?", då tittade han sådär på mig och sa "näääää!". Mammas skruttrumpa!

Idag har jag handlat en massa nya kläder. Främst byxor, varma tröjor och vinterskor. Oliver var världens goaste, satt bara och jollrade åt alla människor som gick förbi. Väldigt smidigt!

Nu är jag dock HELT SLUT efter en heldag med spring i butiker. Dock har jag ett stort diskberg att ta i tu med och sen måste jag sy en filt som ska levereras till Älskling&Jag i morgon bitti. Som jag sagt tidigare, sova får man göra i graven....

0 kommentarer: