lördag 17 oktober 2009

Lite starkare..

I morse mådde jag inte alls bra, psykiskt matt helt enkelt. Oliver fick åka till Ingarö några timmar på dagen så jag var ensam med Ossian medans Husse jobbade. Vi badade badkar, ritade, städade och diskade tillsammans. Det är inte ofta jag får ensam tid med honom så det var mysigt även om det självklart ingick en hel del trots och frustration med.

När barnen hade somnat lagade Husse en kanon god middag som vi åt tillsammans. Det är så härligt att ibland "lyxa" till det och äta själva när barnen somnat. Jag hör till den kvoten mammor som tycker det är viktigt att hela familjen sitter tillsammans och äter både frukost, lunch och middag. Men någon enstaka gång som sagt, då är det mysigt med "egen tid".

Nu snarkar hela familjen och jag ska nog göra dom sällskap.

0 kommentarer: