onsdag 7 oktober 2009

Dagen Onsdag

Ni får stå ut med att bloggen är super ful ett tag till, jag försöker hitta någon vänlig själ som orkar/kan hjälpa mig att fixa en ny layout.

Idag är det onsdag och jag ska ägna dagen åt att sova.
Satt uppe sent igår, eller till 23.00 ungefär. Sydde ett täcke som Ossian ska ha i vagnen på dagis. Halv ett kom Ossian in till oss och ville sova i vår säng, det fick han. Klockan 02 vaknar Oliver och är hungrig (han brukar normalt inte äta på nätterna men är extra kinkig nu när det är tänder på gång). Sen vaknar han 5ggr och gråter fram till 04.30 då han vill gå upp.. GAH! Jag är så trött att jag känner mig sjuk.

Så planen är att lämna Ossian kl 09, och därefter hålla alla tummar jag har att även Oliver vill sova bort några timmar.


Här är den utlovade bilden på "nya" åkpåsen. Tänk vilket kap, 50kr! Jag älskar den! Sååå retro! Förresten tycker jag väldigt mycket om Emmaljunga vagnen med, även fast den är stor, präktig och ful. Den är såååå skön att köra och barnen älskar den.

1 kommentarer:

Anna sa...

ehh.. vi har just köpt en Emmaljunga Cerox-04 å den är härlig.. Ebba sover riktigt bra i den :D