onsdag 14 oktober 2009

Lite smått stressad

Igår fick jag svar från Nynäsmarknad att dom fått ett avhopp och därmed har jag blivit med marknadsstånd den 24 oktober. Så på 10 dagar ska jag sy en massa massa kläder och jag känner mig smått stressad. Det är inte lika enkelt att sy på dagtid längre, Oliver har börjat säga ifrån så jag får väl sitta uppa halva nätterna misstänker jag. Men det ska bli väldigt roligt att stå på marknad!
Förhoppningsvis får jag hjälp av Sarah, måste bara tjata lite mer på henne :-)
Behöver någon med körkort som jag hjälpa mig för Husse kommer nog vara grymt bakis då det är firmafest kvällen innan.

Nynäshamns höstmarknad ska vara relativt stor (tror jag?). Det ska finnas tivoli med - så kom dit och hälsa på vettja!

Annars flyter livet på precis som vanligt. Inget nytt att rapportera.

0 kommentarer: