fredag 23 oktober 2009

Byten är bra!







Erika som äger Älskling&Jag (som säljer Pumpalot) ville beställa ett par rosa moln byxor till sin lilla Alice. Jag ville beställa två fina bilkrokar från henne då det är hög tid att sätta upp hängare i Ossians höjd i hallen. Han är stor kille och kan själv hänga upp jackan. Så Erika kom med förslaget att göra ett byte, hon var så gullig att hon även skickade med två förtjusande förvaringsburkar som blir perfekta till kritor, pärlor eller andra pysselsaker. Den enda har motiv med bilar och traktorer, den andra robotar. Dom är helt underbara och finns i flera olika storlekar. Jag har lånat endel att ha som förvaring till marknaden med så ni som kommer förbi kommer att få se dom live. Måste erkänna att de som är mer "tjejiga" även dom är UNDERBARA! Bilderna är lånade från Älskling&Jag

Idag är det fullt upp från morgon till kväll. Jag kommer inte kunna svara på en massa sms, mail och grejer idag, behöver fokusera på att få allt klart tills i morgon. När jag har skrivit klart det här ska vi gå mot dagis och lämna storebror. Sen blir det hem för att städa lite och sen sy klart det sista. I eftermiddag kommer Sarah och hjälper mig. Hon har önskat sig spagetti och köttfärssås till middag och chokladpudding till IDOL (jag får väl offra mig och äta lite då! Har faktiskt bara ätit det några få gånger sen du är vad du äter). Lär väl bli någon form av uppesittarkväll med prismärkning, klippa trådar, sy på pumpalot märken, fästa tryckknappar m.m. Ska bli mysigt!

Sen i morgon 07.30 ska vi stå givakt i Nynäshamn! Vi ses!

0 kommentarer: