lördag 5 februari 2011

Utmanad av Linda

Jag har blivit utmanad av Linda att svara på dessa frågor;


Hur länge har du bloggat? Denna blogg startades 2008-11-26, men innan dess hade jag bloggat några år på blogg.se

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? Oj... Det är nog ett femtiotal faktiskt

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar? 10 procent dagbok, 90 procent sybloggar skulle jag tippa på :-)

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Det får man väl hoppas...

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Om det är något stort som jag känner mig osäker på att blogga om så tar jag några dagar och tänker igenom det ordentligt. Jag skriver inte om allt, långt ifrån.

I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse? Jag bloggar för att dela med mig om mitt liv, om barnens utveckling men givetvis är det kul att få bekräftelse med.

Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen? Bara via min syblogg

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig? Att andra har svårt att acceptera att jag ibland skriver väldigt ingående om privata saker.

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år? Ja.

0 kommentarer: