lördag 26 februari 2011

Läskigt.

Nu när jag lovat mig själv, och Andrew att inte shoppa så blir det så påtagligt hur mycket tankeverksamhet jag lägger ner på shopping varje dag. Klockan är inte ens 09 och jag sitter här o funderar på vad vi ska hitta på idag. Alla dessa saker har jag övervägt, för att sedan inse att det inte passar min nya livsstil;

- Åka till IKEA (vi behöver ramar, och tyg kan man ju alltid fynda där)
- Åka till Coop och fynda på deras utförsäljningsrea
- Åka till Ösmo och hälsa på hos Camillas klädförmedling
- Åka till Port73 och möta Andy efter hans jobb
- Gå på loppis

Helt allvarligt; Jag är sjuk. Behöver hjälp.

2 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Nop, du är inte sjuk. Du behöver bara bryta mönstret! Och jag är bevis på att man kan det... Visst, jag shoppar mellan varven men å andra kan jag göra en massa annat idag, eller varför inte en dag i köpcentrum utan att shoppa!

Pepping finns att få!!!! Vet ju vad det handlar om!

Martina sa...

Oj, vad jag känner igen mig. Men jag lärde mig att dra ner på "småshoppingen" när jag fick andra barnet...
Jag har liksom inte ork och lust på samma sätt nu fast dottern går på dagis.