måndag 12 juli 2010

Får man?

Jag orkar inte blogga så mycket i denna värme som ni märker. Men skickar ut en fråga som jag hoppas på feedback på.

Jag är ledig både måndag och tisdag nästa vecka. Hade varit så roligt att få lite egen tid med barnen. Tänkte kanske låta Oliver vara hemma själv med mig på måndag, medans Ossian går till dagis. Då kan jag och Oliver smita till stranden vilket han älskar, och det gör verkligen inte hans storebror!

Och på tisdagen skulle jag kunna ta med Ossian till den där superroliga lekparken som Oliver är för liten för. Vad tror ni? Är det taskigt att bara lämna en på dagis?

1 kommentarer:

Sofie sa...

Jag tror att det är jättenyttigt för barn att skapa sig en egen relation till sina föräldrar, var för sig, speciellt när det är så nära mellan dem blir det lätt "barnen" och inte "pelle" och "lisa", om du förstår hur jag menar? Så ja, jag tycker absolut att du kan göra på detta sätt.