torsdag 23 april 2009

Fotografering!

Har varit dålig på att skriva här senaste dagarna, det är så mycket att göra med min andra blogg just nu. För ni har väl inte missat att jag håller på att starta upp mitt eget klädmärke? Har inte så mycket produkter just nu, men man måste ju börja någonstans. Här kan man se mina alster http://pumpalot.blogspot.com/


Det går strålande bra för Ossian på dagis. Han blir fortfarande biten av en jämnårig pojke ibland, men idag hade fröknarna lärt Ossian att sälja "AJA BAJA" så fort "kompisen" kommer i närheten. Så nu får Ossian runt och säger "BAJA BAJA" hela tiden :-)

Han har blivit riktigt dukig på att prata och säger nog mellan 20-30 ord nu, fast några vet bara vi vad dom betyder...

Oliver växer och gror, börjar bli mer och mer lik en bebis än ett spädbarn. Han jollrar, pratar, ler och umgås hela tiden.

Idag var vi hos fotografen och tog foton, och båda barnen var jätte duktiga. Bilderna blev väldigt fina! Tog kopior med mobilkameran, inte världens bästa men ni ser ju ungefär hur dom blev i varje fall:

Ossian 16 månader gammal
Oliver 3 månader gammal

Nu ska jag krypa till kojs. Godnatt!

0 kommentarer: