torsdag 2 april 2009

beslutsångest...

Det är så mycket att tänka på och bestämma gällande klädmärket, företag, semester osv.
Vi kommer fram till något dagligen, men sen hinner jag ändra mig över natten. Behöver verkligen tänmka igenom hur jag vill ha det i framtiden.
Idag låter planen så här (med risk för att det kommer ändras IGEN);
- klädmärket pumpalot blir min hobby i början. Jag tar emot beställningar via min blogg. När/om jag märker att det är stor efterfrågan på kläderna går jag vidare med ev. företag.
- husse och jag har under två års tid pratat om att öppna webbutik med barnkläder, och det kommer vi med största sannolikhet göra nu. Frågan vi diskuterar fram ovch tillbaka är vilken typ av barnkläder vi ska sälja, vilka märken etc.
-vi åker till cypern som planerat, även om pengarna skulle sitta fint i företaget så behöver vi göra något kul tillsammans.

nog om det.

Det började en ny pojke på Ossians avdelning igår som bara pratar engelska. Ossian hade lyssnat väldigt noga för att sen gå fram och ge pojken ett leksakståg, och så sa han "LOOK TRAIN". han är så smart min kille :-) sen sa han byebye när dom skulle gå hem.

Oliver är fortfarande sjuk. Jag är så less på sveriges lagar och regler - finns inga förkylningsmediciner för barn under 1år. Stackarn är inne på sjukvecka 6 nu, han har varit sjuk mer än halva sitt liv, det är inte rättvist. Han hostar så han spyr slem och han kan knappt andas genom näsan. Svärmor ska skicka över medicin från england för så här kan vi inte fortsätta.

snart kommer sandra och elias hit, dom ska nog sova kvar ikväll med. Det blir roligt!

1 kommentarer:

Monica sa...

Men nu är du fan dålig på att blogga!