fredag 28 augusti 2009

Vad ska man göra idag då?

Har haft en jobbig natt. Ossian har mycket mardrömmar såhär i dagis-start-tider så han kom in till oss redan vid 23 och ville sova i vår säng. När Oliver sen vaknade vid 01 för att äta tog jag med honom in till Ossians rum och så somnade vi i hans säng. Oliver rör sig jätte mycket i sömnen nu och jag har ont i hela kroppen. Dessutom vaknade han stup i kvarten för att han tappat nappen. Jag är riktigt trött idag.

Dagis är stängt, vet inte riktigt vad jag ska göra för att underhålla barnen. Öppna förskolan ska till Snorrespark idag, men det känns för långt att gå när man är så här trött. Går nog ut på våran gård och leker lite före lunch, och sen ska jag sova middag med barnen.
I eftermiddag åker vi nog till Handen och möter Andy. Han måste köpa nya kläder till dopet.

0 kommentarer: