måndag 10 augusti 2009

Dopinbjudningar och bästa Sarah!

Idag var en ganska händelserik dag. Ringde runt och bokade kyrka i morse. Vi tog ett beslut att ha ett dop för Oliver i Sverige, och sen döpa båda pojkarna tillsammans i England. Skulle kännas så tråkigt att ha det i England om ingen från Sverige kunde komma (med all förståelse, många av er har ju redan betalt för en resa som inte blev av).

Så den 30 augusti ska vi döpa Oliver i Ingarö kyrka. Det var jag som ville ha dopet där, som ni säkert vet känner jag mig inte hemma här borta i Ösmo och därför känns det mest naturligt att ha dopet på Ingarö..

Sen bar det iväg till Nynäshamn. Sarah satt redan på tåget när vi hoppade på och medans jag var inne på Älskling&jag passade hon barnen i lekparken utanför. Jag tror att det gick bra i butiken, hon verkade gilla mina saker och sa att hon ville ta in lite olika produkter i sitt sortiment. Roligt!

Därefter åt vi lunch, och sen tog vi en prommis till Nicksta och badade. När Ossian ledsnat åkte vi hem, skrev dop inbjudningar, postade dom och sen åkte hon hem.

Bästa Sarah! är så glad att du finns där för barnen, du är underbar med dom! Tack för att du vill vara Olivers gudmor!

Har även gjort slut med min bästa kompis som jag skrev om tidigare. Det funkar inte längre, vi är bara besvikna på varandra hela tiden och sårar varandra. Vuxit i från varandra helt enkelt. Riktigt tråkigt, men man ska ha vänner som får en att må bra och inte tvärtom.

Nu ska jag se på dumburken och vika tvätt!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Nu har du fått tre linslusar på bild :)

Lillasyster Sassa sa...

Naw vad du är bäst gumman =D Tack för att vi har funnit tillbaka till varandra och för att jag får vara en del av ert liv <3

Många kramisar från lillasyster n_n