lördag 8 augusti 2009

Skäms som en hund!!!!

Fick just ett sms av Sandra där hon fråga om något hade hänt.. Skickade tillbaka "Nej, varför skulle något ha hänt" och får tillbaka att "jo, vi hade värdens finaste dop här idag och ni kom inte. Hörde inte ens av er"...

Kändes som en rak käftsmäll... Inte nog med att jag är lite smått osams med min bästa kompis, jag kom inte ens på hennes sons dopdag... Var helt säker på att det var i morgon, har skrivit in det i kalendern till och med... Hur kan man vara så dum? Nu lär hon tro att jag dissade henne med flit. Det skulle jag aldrig göra, hur osams vi än må vara. Fan vad kass jag är... :-(

1 kommentarer:

Madelene sa...

Hmmm...jo, men hjärnceller är inte som de brukar när man nyss fått barn...och allra helst inte när man ammar! Man blir totalt snurrig av att amma! Vet fler som blir det! Förstår att du har dåligt samvete!