tisdag 22 december 2009

Glom det jag sa! Har ska shoppas!

Min kara make erbjod sig att ta hand om barnen i morgon sa jag kan folja med hans foraldrar till Brooklyns och shoppa annu mer.. Utan barn och man! Woohoo, vilken frihet!
Engelsmannen ar lite konstiga, stora supermarkets (som typ Coop forum x10) har oppet dygnet runt, och kladbutikerna runt omkring dom oppnar kl 07.00 sa har tatt inpa jul. Sa, vi aker hemifran strax efter sex i morgon bitti!

Visste ni forresten att Claes Ohlsson har flyttat till England? Gick forbi en butik i dag i Kingston. Lite konstigt, exakt samma sortiment som i Sverige hade dom iaf.

Nu ska jag ta en laaang dusch och sen krypa ner i sangen (120cm bred), som jag forovrigt delar med mina tva barn medans Husse sover pa en tunn madrass pa golvet. Bekvamligheter excisterar inte har.

1 kommentarer:

erika sa...

åh så underbart ja njut du nu..ni har semester det där här hemma får ni ta då...men nu ska ni tänka semeseter!!!!!