tisdag 29 december 2009

Ett gammalt inlagg ni annu inte sett

Skrev det har i sondags morse, men internet vagrade att fungera sa jag har inte kunnat posta det forran nu. Sa ja, ni far lasa det som om det vore sondag. Kan lagga till att fotbollsmatchen var helt fantastisk! Jag ar sald och tror faktiskt jag kommer borja glo pa fotboll med Andrew nu. Vilken atmosfar, vilken spanning, vilken sammanhallning! Att Arsenal vann med 3-0 gjorde ju inte saken samre!
Men okej, har kommer inlagget:

Det ar ganska tufft har just nu, och med atta dagar kvar kanns det tungt. Jag vill inte ga in pa vad som hant men kan iaf. beratta att det har ar sista gangen vi bor hemma hos nagon annan nar vi ar har borta. Nasta gang tanker vi betala for annat boende. Ni kan sakert alla ha forstaelse for att det ar svart och anstrangande att bo med andra nar man dessutom har tva sma barn och ingenting ar barnsakrat. Kanns som om vi springer efter barnen dygnet runt och precis allting ar NEJ till dom. Inget roligt alls, och absolut ingen avkoppling!

Gardagen spenderade vi ute i princip hela dagen. Tog en tva timmars lang prommenad langs floden (Thames) medans barnen sov i vagnen. Andrew visade mig en massa saker fran hans barndom, solen sken och det kandes som var. Var till och med tvungen att ta av oss jackorna efter en stund, da det blev for varmt. Vi at lunch pa en Italiensk restaurang och gick darefter till lekparken. Dar fanns en liten japansk flicka som forsokte fa kontakt med Ossian, men han sprang till oss och sa "Ossian radd!". Sen slog det mig att han aldrig varit i kontakt med asiater tidigare, kanske reagerade pa det? For han brukar inte reagera sa annars!

Pa kvallen gick vi hem till Andrews syster och drack vin! Mycket trevligt!

Lagger ut lite bilder fran gardagen. Var tvungen att fota lekparken med, tycker dom ar hundra ganger battre har an i Sverige. Ingen acklig sand eller kantiga gruskorn, har ar det mjuka mattor som galler under lekstallningarna. Och visst ar det fargglattg och lekfullt?

Idag blir det som sagt fotboll. Vi aker vid halv nio for att hinna med en publunch och ol pa en Arsenal pub fore matchen, sen en tur till supportshoppen sa Husse kan kopa en ny matchtroja! Har lart mig en sang sa jag kan sjunga med iaf, men den ar inte speciellt komplicerad :)
" We love you Arsenal, we do. We love you Arsenal, we do. We love you Arsenal, we do. Oooh Arsenal we love you!" Visst ar jag engagerad och duktig?






0 kommentarer: