torsdag 31 december 2009

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Haha det enda jag kan komma på är att jag ammade, det gjorde jag ju aldrig med Ossian...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte ens om jag hade några!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Förutom att vi fick lille Oliver i Januari, så fick Sandra en liten Elias i Februari.
4. Dog någon som stod dig nära? Min låtsas farmor dog i slutet av November.
5. Vilka länder besökte du? Cypern, Finland och England
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer ensamtid med Husse
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 21 Januari då vår fina Oliver kom till oss
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag vågade starta upp Pumpalot, och det har gått riktigt bra!
9. Största misstaget? Att bli osams med Sandra.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än någon annan.
11. Bästa köpet? Min underbara symaskin, den är förövrigt fortfarande på service!! Grr!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Symaskinen eller datorn. Minns inte vilken som var dyrast!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag lyckades hitta tillbaka till både man och bästa kompis igen. Utan er vill jag inte finnas!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Har tråkigt nog inte lyssnat så mycket på musik. Blir väl någon barnlåt i så fall, hehe!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har varit upp och ner.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Förhalat träning.
18. Hur tillbringar du julen? I England med makens familj
19. Blev du kär i år? Ja, jag blev faktiskt kär i Husse.. På nytt!
20. Favoritprogram på TV? Det enda jag egentligen följt måste ha varit IDOL.
21. Bästa boken du läste i år? Någon sybok förmodligen!
22. Största musikaliska upptäckten? Mora Träsk?!
24. Något du fick och önskade dig när du fyllde år? crosstrainer
25. Något du önskade dig men inte fick? en overlock maskin
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? minns faktiskt inte!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? om jag fått ett jobb
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Bekvämt och praktiskt. Tyvärr.
29. Vad fick dig att må bra? När Ossian och Oliver skrattar tillsammans.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Colin Firth som alla andra år. Brittisk charm på hög nivå!
31. Vem saknade du? Sandra
32. De bästa nya människorna du träffade? Har nog inte träffat någon ny direkt

1 kommentarer:

Sandra sa...

Åhhhhh! Jag är också så glad att vi hittade tillbaka til varndra =)
Kan inte heller leva utan dig!
Stora pussar och kramar och ett riktigt gott nytt år!!!