torsdag 10 december 2009

Fram och tillbaka, hit och dit...

Är ett par stycken som hört av sig för dom inte kan läsa all text på min nya blogg. Eftersom jag ser all text är det svårt att redigera det, har även kontaktat supporten men dom säger att inget är fel... Hmmm.. Jag som verkligen gillade bloggsida.se men man vill ju att alla ska kunna läsa. Så ja.. Jag är tillbaka här igen.

Vi är fortfarande sjuka här hemma, envis förkylning som gradvis bara blir värre och värre. Känns riktigt tråkigt för i morgon är det dags för kryssningen. Hoppas att barnen är tillräckligt pigga så vi kan åka.

Igår tog Oliver sina första staplande steg! Sååå söt! Och vad glad han blev när han klarade av det. Följer sin mors fotspår och börjar gå innan ett årsdagen. Jag var niomånader och han är nu tio. Både Andy och Ossian började gå ett par veckor efter dom fyllt ett.

Inget mer att säga, bara att jag hoppas ni hittar tillbaka hit.

1 kommentarer:

mamma sa...

Jag har hittat hit iallafall:))