tisdag 7 juli 2009

Snart växer det mossa på kärringen....

Nu är det bara tre dagar kvar till fredag! och på fredag ska jag på krogen för att fira min kära Monicas 25års dag. Är så glad att jag postade en förfrågan på familjeliv om vart närmsta MVC ligger från VH, när vi flyttade dit hösten 2007. För annars hade jag nog inte lärt känna Monica och det hade faktiskt varit en riktig förlust. Det är så skönt att umgås med Monica för med henne är det raka rör som gäller, inga försköningar och hon är brutalt rolig med! Vi är väl egentligen så olika som man bara kan bli och våra liv fram tills vi fick barn är som natt och dag MEN jag har riktigt roligt med henne och tror att i det här fallet är det faktiskt så att olikheter attraherar. Sen kan jag ju bara hoppas att hon åtminstonde inte tycker det är tråkigt att leka med mig! :-)

Hur som helst, inlägget skulle ju faktikst handla om något helt annat än att hylla Monica i skyn. Nämligen det faktum att jag inte varit på krogen sen våren 2007, vilket innebär att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig. Jag tror inte jag har några passande kläder, eller jag vet inte ens vad folk har på sig ute i svängen nu för tiden. Gammal börjar jag bli.

1 kommentarer:

Monica sa...

Man kan väl inte göra annat än att hylla mig till skyn?!? ;-)
Folk har väl mest på sig kläder på krogen nuförtiden.. vet inte hur det va med sånt på din tid förr om åren.. fanns det kläder då?
:-P

(ja, jag tycker det är kul att leka med dig oxå! Du är inte så pjåkig! ;-)