måndag 13 juli 2009

helgen i korta drag

Har inte riktigt haft tid att skriva, och det här blir nog ett ganska kort inlägg också är jag rädd.

Utekvällen i fredags var kanon! (även fast Monica verkar tro att jag hade tråkigt).
Fick dock sådana hemska skavsår att jag åkte hem runt midnatt, har FORTFARANDE djupa sår i hälarna efter de nya pumpsen som jag aldrig mer kommer våga använda!! Tur att jag köpte dom på rean för bara 99kr.

I lördags tog jag SOVMORGON till halv tolv och vid tre kom Husse och barnen hem. Vi gick till lekparken och köpte mjukglass.

Söndagen tillbringade vi på Torekällberget, jätte mysigt! Sen åt vi lunch på en barbeque restaurang i Södertälje. På kvällen badade bröderna Bus badkar tillsammans för första gången, det tyckte dom var jätte roligt!

Idag är det bara 2 veckor kvar tills vi åker till England!

















0 kommentarer: