måndag 6 juli 2009

På besök i VH

Idag på eftermiddagen åkte vi hem till Monica, Danne och Wilda i VH. Förutom en trotsig och tjurig Ossian hann vi med ganska mycket;

Ossian leker med Wildas rosa dockvagn i en rosa klänning och med en rosa solhatt. Nu måste han väl ändå vara bög, Andy? HAHAHAHA! (Ni som inte har läst min blogg flitigt förstår nog inte vad jag svamlar om, men det är så att min töntige make tycker inte att Ossian ska få en dockvagn, för då blir han homosexuell)!
















Oliver har fått låna en gåstol som har äääälskar! Den är jätte rolig!





















Wilda är så söt att jag blir helt matt! Ossian betraktar sitt nya bögigare jag i spegeln! :-)
















Och världens sötaste kärlekspar tog en promenad i regnet;

3 kommentarer:

Madelene sa...

Haha! Ja, men guuud va jag skrattar! :0) Hehe! Hans far lär ju vara mindre glad vid det här laget då!

Pamela sa...

Man ska inte bejaka ens barns önskemål när det gäller kläder och leksaker... oftast så är det endast en fas. Jag tycker att det e skithäftigt med unisexungar :)

Monica sa...

hahahaha!! "Ossian betraktar sitt nya bögigare jag i spegeln!"
HAHA!! :-D