fredag 30 januari 2009

Dreaming of Arsenal

Vi börjar med en bild på killarna i deras matchande pyjamaser som nanny har köpt åt dem:



Dagarna flyger förbi och i morgon ska Andy jobba 5 timmar, vilket innebär att jag blir ensam med mina solstrålar - ska bli intressant att se hur det går. Oliver vill ligga i famnen hela tiden, och Ossian är också jätte klängig just nu. Är så glad att jag köpte en Easy Hug bärsjal tidigare, gör vardagen lite enklare iaf.


Sandra, Daniel och Hampus ska komma och hälsa på i morgon. Det blir taco middag och massa bebis prat antar jag. Snart är det ju deras tur att få tillökning :-)


Har åkt på mjölkstockning, hade 39grader i feber idag och kände mig riktigt dålig. Har därför pumpat mjölk och gett på flaska hela dagen, och nu känns det mycket bättre. Verkar som om jag producerar mer mjölk än Oliver vill ha... I fortsättningen kommer jag nog försöka att varva flaskan med tutten. Hoppas han accepterar det.


Nu ska jag försöka hinna städa lite här hemma, man får passa på när de små liven sover! Rolig fredags underhållning va??


1 kommentarer:

Anonym sa...

Stort Grattis Johannah! Tänk denna gång fungerade inte djungeltelegrafen! Så nu har jag påbörjat den ;-)!
Stora och många kramar Kusin Jenny