fredag 4 mars 2011

Fredag

Jag har sökt jobb som sömmerska, vilken dröm det vore om jag fick det jobbet! Tyvärr vill dom att man har utbildning men jag chansade på att söka ändå. Dom behöver sex stycken till Södertälje, förhoppningsvis finns det inte allt för många utbildade sömmerskor som kan jobba där. Hoppas hoppas hoppas!


Förövrigt är jag högaktuell för två tjänster hos Poolia, båda är vikariat på några veckor. Jag får svar i början av nästa vecka hur det blir. Båda är på heltid i city.

Idag har jag bara pysslat här hemma; städat, sökt jobb och sytt lite. Kvällen tillbringades framför Djungelboken med hela familjen. Fredagsmys!

Nu sover barnen och jag kände verkligen för att decka framför tv;n, men det är ju fre

dag = Absolut ingenting att se, så jag hamnar nog bakom symaskinen igen.

0 kommentarer: