måndag 9 februari 2009

har liksom ingen tid över till det här...

Dagarna rusar förbi och jag hinner absolut INGENTING! Hela dagarna håller pojkarna mig upptagen, och när dom sover försöker vi hinna med hushållssysslorna. Egen tid och intressen existerar inte när man har två små!

I helgen var vi på Andys lekland med mamma, Uffe och Sarah. Det tyckte Ossian var super roligt! Han hade så kul att han inte hann äta mer än 2 skedar åt gången, sen sprang han iväg på nya äventyr, för att några minuter senare komma tillbaka och fylla på magsäcken med ytterligare 2 skedar pannkaka.. Tok ungen!
Sarah roffade åt sig Oliver och ville helst inte lämna tillbaka honom. Hon satt och mös med honom nästan hela tiden vi var där.
Mormor (min mamma) fick tag i kameran och tog kort på Ossians bakhuvud och fötter... hmmm...

Resten av helgen ägnade jag åt att skriva klart dopinbjudningar och leta hotell i England där vi ska ha dopet. Mamma är så gullig och skrev ut alla inbjudningar så vi slapp köpa färg till skrivaren för 800kr... Så i morgon hamnar dom på lådan!

Ush är klockan redan 20.30... Ännu en dag som är slut, och jag har inte ens hunnit diska... Bäst att sluta...

0 kommentarer: