söndag 15 februari 2009

Alla hjärtans helg!

Ossian åkte till mormor i fredags, där har han haft det bra. Matat änder och blivit livrädd för dem, ätit sockerkakssmet och badat i handfatet. Vet inte riktigt hur jag får filmen hit, blev lite krånligt så om ni vill titta på hans bad får vi gå hit:



Livet hemma har flytit på som vanligt, fast med bara ett barn närvarande. I fredags tog vi Thai-takeaway och la oss tidigt. På alla hjärtansdag åt vi god middag med potatisgratäng, kött och vitlökssmör. Spelade wii och tittade på tv.


Idag kom först mamma och uffe hit för att lämna Ossian. Tack för att du dammsög och tvättade mina golv mamma <3

Sen kom min mormor och hennes man Lasse hit och hälsade på. Det var trevligt! Jag fick en blomma av dem som det tydligen ska vara snudd på omöjlig att döda - så vi får väl se om jag kan hålla den vid liv :-)


Jag har även hunnit med att vara lite kreativ i helgen, gjorde egna bokstäver till killarnas dörr:


1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina dörrskyltarna blev.