torsdag 26 februari 2009

Bebis promenerare efterlyses!

Hinner inte riktigt skriva nu, ska natta Ossian när som helst. Ville bara skicka ut en efterysning till släkt och vänner.

Ossian börjar förskolan på måndag och Andy fick inte ta ledigt för att skola in honom, vilket innebär att jag måste göra det och ta med Oliver dit. Känns inte optimalt, med tanke på smittrisker och att Ossian behöver all min uppmärksamhet, så jag tänkte fråga om det finns någon som har tid/lust att ta honom på promenad medans jag skolar in Ossian?

Följande tider ska vi vara på förskolan:

Mån 9.30-10.30
Tis 9.30-10.30
Ons 9-10.30
Tors 9-10.30
Fre 9-12

Tacksam för all hjälp jag kan få!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Va dåligt att han inte fick ta ledigt! Är man ute en månad i förväg FÅR dom inte säga nej till föräldraledigt!

/Anna

Johannah sa...

det är tre månader så vitt jag vet...

Anonym sa...

hade ni bott närmre hade jag kunnat alla dar! Men jag ska ju lämna Wilda hos dagmamman kl 9, så jag hinner inte till dig på en halvtimme gissar jag!

Anonym sa...

Det är annars isf om ni kommer hit först och lämnar honom.. kansk inte så optimalt det heller men..

Johannah sa...

vill ha honom nära mig i fall det går¨åt pipsvängen eller han vill amma.. tack ändå monica

Anonym sa...

haha för att spamma lite så kom jag på att fisen ska vara hemma på fredag, så då kan jag iaf!

Johannah sa...

är det säkert? du kan ju ta våran vagn o ta en prommis i så fall? skulle bli jätte glad

Anonym sa...

Absolut! Fredag tar jag en promenad med Oliver och Wilda! :-)

Johannah sa...

du är bäst!