torsdag 8 oktober 2009

Placerad i kö...

Har satt in mina barn i kö till en Reggio Emilia förskola i Nynäshamn. Det har alltid varit min önskan att få ha barnen i en förskola med den pedagogiken. Tidigare tyckte jag det var för långt att åka till Nynäs för att lämna och hämta - men hellre det än en förskola utan engagemang. Vill jag har barnpassning kan jag anställa en 18årig aupair istället.

Husse och jag har även pratat endel om hurvida vi ska flytta till Värmdö eller inte. Vi har beslutat oss för att inte flytta dit trots allt, men från Hålan Ösmo ska jag. Det bär nog av mot Nynäs. Vi gillar båda den här kommunen väldigt mycket, och staden är urcharmig så ja.. Vi blir nog kvar, fast inte i hålan dårå..

Förskolan jag pratar om har plats TIDIGAST hösten 2010. Men den som väntar på något gott...

0 kommentarer: