söndag 14 december 2008

Snabb genomgång av helgen..

Har ingen ork att skriva detaljer idag, är genom förkyld och sjukt trött.

Fredag
Utflykt till Barnadiset med Wilda och Monica. Jag tyckte det var bra där, lagom stort för små barn och Ossian verkade trivas. Lägger in lite bilder längst ner.

Lördag
Hampus födelsedags kalas. Pannkakor till alla barn :-)

Söndag
Skansens julmarknad. Alldeles för mycket folk och DYRT! Inträde för mig 75kr, inträdet för Ossian och Husse var gratis eftersom Husse fick säsongskort i födelsedagspresent. Våffla 40kr, korv 30kr, 2 glögg och 1 lussebulle 95kr, parkering i stan 285kr... Fika eftersom Ossian frös och vi behövde värma oss någonstans, 80kr. Hmm så 1,5 timmes julmarknad kostade 605kr.... Kan inte påstå att det var värt det :-(

Ossian ville inte sitta i vagnen, bara skrek. Det var svinkallt också.

Ok, här kommer bilderna. Skriver nog mer i morgon!
Busungarna i Babyhörnan



Men snälla lille vän, du kan inte få in bollen i din lilla mun!



Jo då, är man envis som synden så kan man!



Wow! Titta mamma så många bollar! Släpp in mig!!!


Mmm! Jag vill äta upp dom alla...




Wilda har svårt att bestämma sig vad hon tycker om bollhavet...

Sen blev det inga fler bilder för jag råkade ställa in fel inställningar på kameran, så allt blev suddigt. Men det åktes rutchkana, hoppades i hoppborg, åktes bil och slutligen sögs det på bläckfisk. För mer bilder kan ni kika in hos Monica

Tjillevippen!

0 kommentarer: