måndag 8 december 2008

Jag har varit i paradiset!!

Ni anar inte vilken skön helg jag har haft! Varit barnfri i mer än ett dygn och varit i väg på kryssning med Husses jobb. Julbord, trevliga människor och många skratt bjöd resan på. Att alla tjejer som åkte med fick gratis SPA behandling var helt klart det bästa med hela resan. Medans vi låg med gurkor på ögonen, inlindade i varma handdukar och fick massage fick killarna besöka maskinrummet på båten. HAHAHAHHAHAHAHAHA! Gissa om dom var avundsjuka?

Jag fick en avslappnande ansiktsbehandling och spenderade 2h i deras aqua spa avdelning där de hade ångbastu, vanlig bastu och bubbelpooler. När jag legat i bubbelbadet i nästa 1,5h kom en som jobbade på SPAt och bad mig gå upp eftersom strålarna i karet kunde starta mina värkar! Det hade jag ingen aning om! Men än sålänge är Oliver kvar i magen så ingen fara skedd!

När vi kom hem var Ossian på strålande humör efter att ha varit tillsammans med mormor och morfar Uffe. Han pussades, kramades och busade med oss hela kvällen. Idag är han dock en riktig tjurgubbe, gråter hela tiden. Jag fattar inte vad som är fel... Inget duger...

Tack mormor och morfar Uffe för hjälpen i helgen!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Han längtar efter mormor fattar du väl :)
Han har bara lite svårt att utrycka det.