lördag 9 maj 2009

Inte som planerat...

Fredag:
Hämtade Ossian från dagis redan 11.30 och begav oss mot Kungsängen. Skulle spendera helgen hos Sandra. 1.5timme senare var vi framme, barnen sov hela tågresan - jätte skönt!
Lekte utomhus med barnen, tog en prommis, grillade,
såg (??) på Hockey och gick och la oss.


Mamman och Oliver påväg för att hämta storebror på dagis

Ossian är inte allt för imponerad av tågresor...

Tittut från lekstugan!

"Titta på kameran Hampus"!

Natten var förjävlig rent ut sagt. Jag delade en 90 madrass med mina två barn och sov MAX 1 timme på hela natten. Båda barnen sov oroligt och grät flera gånger under natten.

Lördag:
Åkte till stan en sväng med Sandra och hennes barn, sen bestämde jag mig för att åka hem, trots att vi egentligen skulle ha stannat ända till söndag. Men jag var helt enkelt för trött för att orka riskera ännu en sömnlös natt, det hade förmodligen resulterat i att jag gråtit i kapp med ungarna.

Kom hem och sov middag medans Husse tog hand om pojkarna. Åt middag. Badade barnen, och snart ska jag krypa till kojs.


Ossian fick sitt livs första glasspinne och åt hela alldeles själv!


Oliver i badet.
Imorgon ska vi till Junibacken!
Sov gott!

0 kommentarer: