söndag 10 maj 2009

Bilder från Junibacken

Det kunde ha blivit en trevlig dag, lite roligt hade vi - MEN ALDRIG MER EN SÖNDAG! Försök förklara för en 1,5 åring vad KÖSYSTEM innebär... Han blev riktigt frustrerad och ledsen när han var tvungen att köa till alla aktiviteter, ingen hit. Blev ett kort, och DYRT besök.

Eftersom min man förmodligen inte läser min blogg skickar jag en önskan på Ossians vägnar; han vill ha en dockvagn! Han leker alltid med dom på dagis, och idag i lekparken tyckte han så mycket om en liten flickas dockvagn att hon sprang hem och hämtade ytterligare en som han fick låna. Husse säger blankt nej "Pojkar ska inte ha sånt". Han verkar tro att barnen blir homosexuella bara dom nuddar något rosa.... Han är en obotlig tönt min man! :-)



2 kommentarer:

Monica sa...

Jag köpte en stroller till Wilda på toys r us för 169kr! Hon har nog aldrig lekt så mycket som med den!
Håller med, Andy är en riktig tönt! Ska minsann köpa en likadan som Wilda har till Ossian, och den är helt knall rosa!! :-D hehe

AngelWebster sa...

Klart pojkar ska ha dockvagn! Min ettåring (också en Ossian) älskar både dockor och dockvagnar. Det är favoritleksaken! Hoppas någon vill köpa en till din Ossian!