lördag 30 maj 2009

Barnfritt!

Igår kväll hade jag min första barnfria kväll på jag vet inte hur länge! Åkte hem till Monica, snackade en massa skit och fick mina naglar fixade. Monica är ju utbildad nagelteknolog nu och jag är jätte nöjd med naglarna;Det kändes verkligen lyxigt att få åka tåg ENSAM, att få gå ute UTAN barnvagn och att få umgås med en VUXEN människa. Tack för en jätte trevlig kväll Monica!


Ikväll blir det ännu mer lyx. Vi ska på bröllopsfest och barnen ska få vara hemma hos mamma och Uffe. Det blir första gången som Oliver är där själv, känns lite nervöst men festen är på Värmdö så i värsta fall sätter jag mig i en taxi och är där på 15min.

2 kommentarer:

Helena " Goz" sa...

åhh jag vill oxå .. ha fina naglar ;) skit snygga

Monica sa...

Bra att du blev nöjd med dom! Nästa gång vi ses ska jag inte vara så trött bara! ;-)
Hoppas ni hade det toppen igår!

Helena; Ja men det är inga problem att fixa snygga naglar inte! ;-)