lördag 20 december 2008

Veckan som var...

Jag är en urusel bloggare, jag vet! Men jag har faktikst inte haft något kul att berätta... Fast lite saker kan jag säkert komma på.

Som att mamma och Uffe är världens bästa föräldrar som tog hand om Ossian från måndag till onsdag när både han och jag var sjuka, så jag fick vila upp mig.

Husse är världens bästa man som masserar min onda rygg, tar hand om Ossian varje kväll och morgon och bär upp allt från bilen om vi varit ute...

Som att Ossian och jag fortfarande är förkylda, och jag hoppas vi mår någolunda bra imorgon så vi kan åka till pappa för att äta "jul-lunch".

Jag har tvättat Olivers kläder och börjat packa BB-väskan lite smått...

Vi har lagt om våra lån och det innebär att vi kommer kunna åka på semester nästa år. Vi har redan bestämt oss för att åka en vecka till Cypern med All inclusive i Maj. Vi ska boka i nästa vecka, och hit bär det av; http://www.fritidsresor.se/resa/cypern/fig-tree-bay/blue-village-althea-beach/?season=sommar-2009

Nu ska jag kissa och sova!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, en urusel bloggare är vad du är!! ;-)

Anonym sa...

Åhhhh meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!! Vet du hur länge sen det är du bloggade nu?????????!!!!!!!!