lördag 29 november 2008

precis ett år sedan...

God helg!


Idag är det exakt ett år sedan jag blev inskriven på antinatalen pga. förvärkar och sömnbrist. Tänk, snart är lilla "kiwin" ett helt år! Imorgon ska vi ha födelsedagskalas här hemma och idag är det städdag - just nu har jag så mycket sammandragningar dock och Oliver försöker trycka ut mina revben så jag vilar en stund.

Väntar på att Ossian ska bli hungrig och trött så jag får chans att lägga mig en stund jag också.

Vi får väl se hur många som dyker upp i morgon. Pappas bil har gått sönder och fick ingen tid på verkstan förrän i nästa vecka så han kan inte komma. Både Hampus och Wilda har varit dåliga i veckan, hoppas dom är friska i morgon iaf.

Det var väl i princip allt jag hade att skriva... Bjussar på en ganska söt film på Ossian. Jag brukar göra grimarser genom att ta mina händer och dra fram kinderna, nu har han börjat härma mig - så charmig ;-)



och om ni känner er manade att köpa en present åt Oliver så skulle den här åkpåsen från United colors of Benetton sitta fint. 399kr kostar skönheten;



Och när ni ändå håller på så behöver han en liggkorg till vagnen och jag har blivit störtkär i den här för 650kr på Blocket;







Bara om ni känner för att vara snälla liksom.... :-)

0 kommentarer: