onsdag 26 november 2008

Jag flyttar....

till blogspot istället. Den ska tydligen vara bättre än blogg.se, t.ex. kan man lägga upp filmer direkt från bloggen istället för att länka från youtube.

Och det är precis vad jag ska inviga min nya blogg med!

Monica och Wilda kom på besök i måndags. Wilda gick fram och pussade Ossian, och ville sitta i hans knä. Vi lyckades få det halvbra på film. Så otroligt söta, världens finaste par!

Igår var vi en sväng till Farsta och köpte julklappar, julpynt och hämtade syskonvagnen. Företaget vi beställt vagnen av har gått i kånken och får inga fler leveranser till sig, vilket till en början innbar att vi skulle stå utan vagn, men efter att ha terroriserat dom en heldag gick dom med på att ge mig en vagn, fast i en annan färg än vad vi från början hade beställt, men eftersom vi köpte vagnen med 25% rabatt känner jag mig ändå nöjd med det. Hellre en svart vagn än en betydligt dyrare grå.

Idag ska vi försöka pallra oss till öppna förskolan om det passar sig med Ossian sov och mattider. Hans rutiner är fortfarande röriga efter sjukdomen. Och stackars Hampus är magsjuk igen! :-(

Skriver kanske mer senare!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Smart att man kan lägga upp filmer direkt... Kanske ska byta ställe jag med :)